perjantai 18. toukokuuta 2012

Helatorstai

 Päivä alko melko rauhallisesti ja hiljalleen laittauduin ihmistenilmakelpoiseksi ja kattelin Kanada-Slovakia peliä hieman ihmeissäni, muuta enemmän tai vähemmän, sovitaan että enemmän, vahingoniloisena. 
Pelin jälkeen isäni halusi tarjota mulle lounaan ylioppilaaksi pääsyn kunniaksi, eikä mulla mitään sitä vastaan. Joten suunnattiin Vapianoon ja aikas hyvät safkat sieltä saatiin, nam. Mulla oli tomaattikeittokin, mutta minä läski söin sen ennen, kuin tajusin että olisin voinut senkin tänne kuvata...



Lounaalta tulikin kiire kotiin pikasiivoomaan, koska oltiin saamassa yllättäen seuraa illan jännitysnäytelmää katsomaan. Ihme kyllä kotona odotti jo melko siisti kämppä, noo kerta se on ensimmäinenkin. 

Olipas täydellinen päivä lätkässä, kun kaikki kolme peliä meni niin kun pitikin tai oikeastaan juuri päinvastoin. Ruotsi pelin jälkeen ois sitte varmaan pitäny mennä kiltisti nukkumaan ajatellen tän aamun 5:30 herätystä, mutta ei tainnu löytyä sitä itsekuria tällä kertaa. Jatkopaikka olikin ihan uusi tuttavuus mulle nimeltään Navy Jerry's Rum Bar ja olikin vähän erilainen mesta, vois mennä toisteki. 


Semmonen vapaapäivä mulla, kolmen tunnin unien jälkeen ei mikään hehkein olo. Tänää loppu ilta menee varmaan rästiin jääneitä tallennuksia kattoen.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti